Standard Deviation
S1, E4: When Robert gives Ray and Debra an IQ test as part of his assignment for his criminal psychology class, the results incite subtle competition between them. Meanwhile, Robert informs Ray and Debra that they each scored higher than the other on the test so he can get their reactions for an experiment he is conducting for his class project.