Standard Deviation
Сезон 1, серия 3: As Johnson (Lizzy Caplan) bristles at the hiring of a new female doctor, Masters (Michael Sheen) worries that conducting their study in a brothel is jeopardizing the results. Haas (Nicholas D’Agosto) fights to be allowed to deliver quadruplets.