Standing Order
S4, E1: An exciting offer draws Maura to Tel Aviv. Hoping for a fresh start, Shelly sells her condo and shacks up with Josh. Grappling with their family’s weird intimacy issues, Sarah, Ali, and Josh attend a sex and love addicts meeting together. Ali rents out the Pfefferman house and contends with weird AirBnBers.