Сезон 5, серия 9: A barbaric Wesen ritual is brought to the present and Nick (David Giuntoli), Hank (Russell Hornsby) and Wu (Reggie Lee) are already five steps behind the serial killer. To aid in the investigation, Monroe (Silas Weir Mitchell) goes undercover. Meanwhile, Hadrian's Wall's war against Black Claw intensifies as Eve (Bitsie Tulloch) uses her unique skills to interrogate a suspect.