Star Sighting
S5, E5: Kyle returns home early from Spain to attend Kim's daughter's wedding and Eileen returns to work after a long break to reprise her role of Ashley Abbott on The Young and the Restless. Meanwhile, Lisa Vanderpump, with pal Lisa Rinna in tow, receives a star on the Palm Springs Walk of Stars. Back at home, Yolanda deals with the fallout from her daughter's DUI.