DC's Stargirl Season 1, Episode 1
S1, E1: In the series premiere, Courtney Whitmore (BREC BASSINGER) moves to Nebraska with her family and discovers her stepfather, Pat Dugan (LUKE WILSON), is hiding a major secret.