Stars & Stripes
S17, E9: With Jade on the run, the BAU continue connecting Gold Star victims to Aida Limited, a private-security firm with government connections. Jade and Dana follow Voit’s breadcrumbs to the heart of the “conspiracy.” Rossi confronts Voit, while Tyler and Prentiss confront the leader of Aida. Director Madison’s true intentions are revealed. Meanwhile, Jade has a disturbing revelation about her own past. Closing in on the truth, the BAU execute a search warrant with deadly consequences.