Сезон 5, серия 18: Another day in the life of the 118, as its members race to rescue a cliffside wellness retreat guru after his followers turn on him. Then, they respond to an emergency call at an upscale hair salon. Meanwhile, Maddie contemplates returning to work, Eddie and May make decisions on their future, as do Buck and Taylor, and the 118 gathers for a surprise wedding.