Startup
시즌 1, 에피소드 1: Young, naive Key arrives in Tokyo, where she wanders the streets aimlessly until she's picked up by a shady photographer looking for models for adult videos. But a chance encounter with her childhood friend Sakura saves her ... for the moment.