Stassi Schroeder and Kristen Doute, Johnny Weir, Nancy Grace
S2, E14: Vanderpump Rules stars Stassi and Kristen have an intense reading which helps them both solve family mysteries. Olympic figure skater Johnny Weir gets answers from Tyler about his very public divorce. Tyler proves his abilities to tough-as-nails television host Nancy Grace as she emotionally releases long held guilt over her father's death.