State
S1, E22: Season finale -- The state championship - It's all come down to this one final game - the Dillon Panthers are gearing up for the state championship and all eyes are on Coach Taylor (Kyle Chandler). After growing speculation from everyone in town, the news finally spreads as to whether or not Coach is going to leave Dillon for his dream job at TMU (Texas Methodist University). Tami (Connie Britton), on the other hand, gets some exciting news of her own - an unexpected surprise over ten years in the making. As the season winds down, questions of struggling relationships and broken friendships are answered. More importantly, the fate of the Dillon Panthers football season comes to a thrilling and unexpected finale.