Static
시즌 5, 에피소드 11: As David's fears take over, Keith tries to protect him--and the boys; Billy attends to his sister; Claire goes on a drunken harassment spree and pushes Ted away; Rico pushes for a talk about the business; George tries to help Ruth with Maya; Nate urges Brenda to embrace a taboo; and Vanessa sees the future in a funeral home.