Stay Inside
S1, E4: Gypsy's getting older and Dee Dee is forced to new legal maneuvers to keep control of her "little girl." But Dee Dee's limited by her own health problems, and Gypsy goes to greater lengths than ever to connect with men and experience a sexual awakening.