Stay
S4, E6: Facing the Lions’ toughest opponent yet, Coach (Kyle Chandler) searches for a strategy to shut down its fabled "juggernaut offense." Meanwhile, Julie (Aimee Teegarden) and Matt (guest star Zach Gilford) attend a concert in Austin while Tami (Connie Britton) remains uninformed of their actions. Elsewhere, Tim re-connects with Lyla (guest star Minka Kelly).