Steal Me a Story
S4, E8: In Los Angeles to promote her new novel, Jessica (Angela Lansbury) learns her latest mystery has been appropriated by an unscrupulous Hollywood producer. Doug McClure, Gail Strickland and Ken Swofford guest star.