시즌 1, 에피소드 4: As Pompey 'maneuvers,' Caesar seeks to consolidate his hold on Rome. Atia throws a party to welcome Caesar home, while Vorenus throws one of his own to usher in his new life. Pullo's run of luck continues when he delivers Quintus Pompey to Caesar, who in turn returns Quintus to his father's camp--with an offer he knows Pompey will never accept.