Step By Stepsister
S3, E9: Ms. Snap is surprised when her mother, Tanya, shows up at a parent-teacher conference. Ms. Watson and Toby prepare a tap dance routine for the talent show, and Ms. Cannon forces students to perform a song that will save Mother Earth.