Step in the Arena
S1, E4: Luke looks back to his past at Seagate Prison. During his time there, he grows close to the prison psychiatrist, Dr. Reva Conners. And before Luke and Reva are able to expose the corruption of the prison guards, Luke is brutally beaten and is put through an experimental procedure that delivers unexpected results.