Step Kid Swap
S1, E3: Erica and Spencer have a step-kid swap so each parent can build a better bond with their step-children. Then, the time has come for four of Erica's seven kids to get their annual MRI screening for cancer cells, and Quinn has a bone to pick with Spencer.