Living With a Serial Killer Stephen Griffiths
S2, E2: From 2009-10, the self-proclaimed Crossbow Cannibal terrorizes the community of Bradford in Northern England. His ex-girlfriend reveals the mental and physical abuse she endured for years at the hands of one of the UK’s most heinous serial killers.