Stepping on the Scale
S1, E2: Stressed out Naomi struggles with her liquid diet and may reach her breaking point. Drew wants to have the weight loss surgery, but when he steps on a scale he's thrown off entirely. Bedbound Chitoka takes a big step & asks Dr. Procter for a house call.