Sterling and Arielle Vandenberg
S35, E7: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Arielle Vandenberg get elevated to boogie with some HIGH DANCING DUDES, try and steer clear of some BAD BAMBIS, and score runs with style in HEADED FOR HOME.