Sterling and B. Simone
S31, E42: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest B. Simone keep falling because of their BAD BLEACHER BALANCE, hit the road with some ROOKIE ROLLERS, and get wisdom from some RAD RETIREES.