Sterling and Camille Kostek VIII
S33, E35: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Camille Kostek get cut off because of their SOBERING SIGNALS, stuff their mouthes with some CRAZY CUTLERY, and try to stay dry from all the CARPOOLS.