Sterling and Camille Kostek XI
S33, E41: In an all new episode of Ridiculousness, Rob and Steelo welcome Camille Kostek to play some instruments in MUSICAL MULTITASKERS, discover that nothing is worth getting angry about in NO WORRIES and witness sweet instant karma in DESERVED THAT.