Sterling and Camille Kostek XII
S33, E42: On an all new episode of Ridiculousness Rob and Sterling are joined by Camille Kostek to see some uses for leaf blowers in BLOWING IT, before trying on their best Scottish accents for GREAT SCOTS then they wrap it all up with RENTAL BIKE WRECKAGE.