Sterling and Carly Aquilino III
S31, E36: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Carly Aquilino get wild in the sun on some BEAST BEACHES, celebrate the unique parenting style that is THE WAY OF THE DAD, and ask some fast-talkers WHAT'D YOU SAY?