Sterling and Carly Aquilino XVII
S33, E36: In an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Steelo, and Carly Aquilino get trimmed up at Weird Day at the Shop, share some grub in Wild Meal Mates and fall for the hoax in Lyin' About Dyin'.