Sterling and Draya Michele III
S33, E10: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Draya Michele lose their appetites over PRE-CHEWED FOOD, encounter male Karen's being FUSSY FELLAS and can't believe their eyes over UNBELIEVABLE SIGHTINGS.