Sterling and Draya Michele IV
S33, E12: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Draya Michele hit the slopes hard being SKI LIFT STUPID, drop the broth while having a SOUPIE OPPSIES, and can't get any rest because of those SLEEP STACKERS.