Sterling and Karrueche Tran LXX
S40, E20: On this episode of Ridiculousness, Rob, Steelo, and Karrueche Tran play exterminator in BUG PATROL, get emotional in LOVE TEARS, and go skating in the wild in STAY IN THE PARK.