Sterling and Karrueche Tran XI
S33, E24: In an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Steelo, and Karrueche Tran notice all the HIDDEN FACES, take a swim with UNDERWATER BEASTS and tell some guys to PUT ON A SHIRT.