Sterling and Karrueche Tran XII
T33, E25: In an all new episode of Ridiculousness, Rob and Steelo welcome Karrueche Tran to make sure that heads are safe in HELMET TESTERS, discover that donkeys need a rebranding in DONKEY'N AROUND and experience the horror of showing up at the WRONG HOUSE.