Sterling and Karrueche Tran XIV
S33, E27: On an all new episode of Ridiculousness, Rob, Steelo and Karrueche Tran laugh at the accident magnets in WORSE AND WORSER, assess the damage done by some careless BUTTON PUSHERS, and consider some new pets with PIG PALS.