Sterling and Karrueche Tran XIX
S33, E40: In an all new episode of Ridiculousness, Rob and Steelo welcome Karrueche Tran to get tongue-twisted with WORDS ARE HARD, explore new uses for safety cones with CONE FUN, and buckle up extra tight for BRAKE CHECKED.