Sterling and Karrueche Tran XL
S35, E42: On an all new episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Karrueche Tran witness some tractor hostility with HEAVY DUTY HELLRAISERS, have a hard time with their suitcases in BAD BAG DAY, and get some cow lovin' with COW LICKS.