Sterling and Karrueche Tran XLVIII
S37, E28: In an all new episode of Ridiculousness, Rob and Steelo welcome Karrueche Tran to meet some people who look on the bright side in ETERNAL OPTIMISTS, encounter dogs with strange gifts in DOG DELIVERIES and witness when PDA gets weird in STRANGE LOVE.