Sterling and Maddy Smith II
S31, E38: On an all new episode of Ridiculousness Rob and Steelo are joined by special guest Maddy Smith to clean out CAR DUMPS, practice counting NUMBER BUMMERS and sign for DELIVERY HAZARDS.