S31, E2: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Madison Beer celebrate lifelong friendships with FOREVER SQUADS, reconsider their travel so they can avoid a VACATION APOCALYPSE, and enjoy a weird meal prepared by some BACHELOR CHEFS.