S38, E26: On an all-new episode of Ridiculousness, Rob, Steelo, and Nina Agdal welcome Jersey Shore's Mike "The Situation" Sorrentino to check out some PUNCHY DRUNKIES, get caught off guard by SURPRISE GATORS, and vocalize their pain with OUT LOUD OWS.