Sterling and Nina Agdal XL
S35, E23: On an all new episode of Ridiculousness, Rob Dyrdek, Steelo Brim and Nina Agdal cringe at the would-be lovers in KISS DISSED, laugh at the painfully close shaves in BEARD PROBLEMS, and freeze like deer in headlights while watching BAMBI BREAK-INS.