Sterling and Rachel Wolfson
S31, E23: On an all-new episode of Ridiculousness Rob, Steelo, and Rachel Wolfson order clips from drivers HAPPY TO DELIVER, critique some influencers who are INFLUENCING NO ONE, and point out how you should never turn your back on SCARY LITTLE GIRLS.