Sterling and Karrueche Tran XXXVIII
S35, E40: On this episode of Ridiculousness Rob, Steelo and special guest Karrueche Tran try to bale on some farmland but keep HITTIN' THE HAY, get their granny's wasted with GRANNY VS TEQUILA and pull some stinky pranks with their FISH FOOLERY.