Stewed Awakening, Pt. 1
S1, E2: Determined to expand Sean’s perspective on life, Kimberly sets out to take him on a charity trip to Haiti. Meanwhile, Ashley is challenged to break from his co-dependency on his best friend for the sake of his new relationship, and George takes Pablo and GT on a Vegas adventure.