Stewed Awakening, Pt. 2
S1, E3: Kimberly and Sean continue to clash over Sean's reluctance to find perspective in Haiti. Meanwhile, George tries to teach GT not to be in such a rush to grow up, and a sober Ashley is crushed when he learns about his girlfriend's smoking habits.