Stick or Twist
시즌 1, 에피소드 1: Harry Da Souza is called upon to make a problem disappear after a night out goes pear-shaped for Eddie Harrigan and Tommy Stevenson, the rebellious sons of two notoriously warring crime families. As boss Richie Stevenson looks to pin blame, patriarch Conrad Harrigan gathers his clan with a test of loyalty – and a plan to crush his rival once and for all. Series premiere.