Stinky Business
S1, E5: The Alaskan wildlife heroes get down and dirty while the Raptor Center team proves it will do whatever it takes when a raven falls in fish guts. The SeaLife Center rescuers respond to a seal pup that may have been contaminated by a fuel spill, and at the Conservation Center, a severe injury requires a keeper to dive headfirst into a filthy moose pond.