WWE Rivals Stone Cold Steve Austin vs. The Rock
S1, E3: In 1998, Stone Cold Steve Austin took the sports entertainment world by storm, while Dwayne "The Rock" Johnson was a rising star in WWE. While the megastars pushed the industry to new heights, their rivalry developed both on screen and behind the scenes to create two of the most memorable Superstars in the world. Former WWE writer Freddie Prinze Jr. leads a roundtable of Legends and Superstars that includes Kevin Nash, Kofi Kingston, Tamina and John Bradshaw Layfield, dissecting one of WWE's biggest on-screen rivalries in history.