Stonehenge
S1, E4: For thousands of years before Stonehenge was built, its land was inhabited by a mysterious, ancient people. Albert Lin goes on an epic adventure across England and Scandinavia to discover their secrets while a team of archaeologists uncovers a unique stone structure that just might have been the reason Stonehenge was built.