Stop That Ducky!
Сезон 1, серия 2: After snagging an ultra-fuel-cell upgrade, the Ducky Boat suddenly becomes the fastest vehicle in Gotham. Later, confident leader Bam must rally the Batwheels to stop the turbo-Ducky!